Svjetske isporuke ŠKODA vozila su u prošloj godini porasle za 6,8 posto, tj. na 1.127.700 vozila (2015.: 1.055.500). U mjesecu decembru marka ŠKODA je ostvarila rast od 5,7 posto sa 91.500 isporučenih vozila (decembar 2015.: 86.600).

Do sada je ovo najbolji decembar u historiji kompanije. U prvom kvartalu 2017. godine planirana je snažna modelska ofanziva sa novim SUV modelom ŠKODA KODIAQ i sa redizajniranim modelom ŠKODA OCTAVIA.

„Postignut je novi rekord u 2016. godini. Sa našom mladom i modernom modelskom gamom uspjeli smo da povećamo atraktivnost naše marke u protekloj godini“, istakao je direktor marke ŠKODA, Bernhard Maier. „Uspijeva nam da sa emocionalnim dizajnom, najmodernijom tehnologijom i sa dosta praktičnih rješenja pridobijamo nove kupce. Nadamo se da ćemo i u 2017. godini nastaviti trend rasta. Sa redizajniranim modelom ŠKODA OCTAVIA i novim modelom ŠKODA KODIAQ očekujemo pozitivne impulse za marku u prvoj polovini 2017. godine“, poručio je Maier.

„Novi model ŠKODA KODIAQ starta novu SUV ofanzivu marke ŠKODA“, rekao je direktor marketinga Werner Eichhorn i dodaje: „Vrlo pozitivan podatak je da je na kraju 2016. godine 75% maloprodajnih objekata širom svijeta poprimilo novi izgled. Gotovo 3.200 maloprodajnih salona u svijetu ima novi korporativni identitet marke ŠKODA“.

U Zapadnoj Evropi ŠKODA je porasla za 5,7 posto/455.200 isporuka kupcima (2015.: 430.900). U mjesecu decembru 2016. godine je isporučeno 32.600 vozila (decembar 2015.: 31.100).

U Istočnoj Evropi marka ŠKODA je porasla za 7,2 posto na 35.100 vozila (2015.: 32.700). U decembru, u ovoj regiji, prodaja je porasla za  3,3 posto/2.800 isporuka (decembar 2015.: 2.700).

U Rusiji je isporučeno 55.400 ŠKODA vozila (2015.: 55.000; +0,7 posto).

Dvocifreni rast u 2016. godini ostvaren je u Ukrajini (3.600 vozila; +57,2 posto), Rumuniji (10.300 vozila; +14,4 posto) i na Baltiku (6.500 vozila; +10,6 posto).

U Bosni i Hercegovini je također zabilježen dvocifren rast (1.400 vozila; +23,2 posto). Tako  je marka ŠKODA i dalje zadržala status najprodavanije automobilske marke u Bosni i Hercegovini u 2016. godini.

Poseban rast marka ŠKODA bilježi na teritoriji Centralne Evrope: Marka je porasla za 6,8 posto, na 183.800 isporuka (2015.: 172.100). Prodaja ŠKODA vozila na domaćem terenu, u Češkoj, porasla je za 3,5 posto/88.000 vozila  (2015.: 85.000). Dvocifren rast je ostvaren u Hrvatskoj (3.500 vozila; +12,7 posto), Poljskoj (56.200 vozila; +12,3 posto) i Sloveniji (6.300 vozila; +10,8 posto).

Rast je, također, zabilježen u Turskoj (28.900 vozila; +30,0 posto) i Izraelu (20.400 vozila; +14,9 posto).

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here