Marka DS je sa 28.566 registriranih primjeraka u 2016. godini zauzela 4. mjesto u automobilskom tržištu premium vozila u Francuskoj. Ovu poziciju je zaslužila posebno zahvaljujući modelima DS 3 i DS 3 Cabrio koji su najprodavanije gradske limuzine sa petoro vrata u premium segmentu.

DS Automobiles je u 2016. godini učvrstio svoj položaj među prestižnim markama u Francuskoj. Njegovi modeli privlače kupce svojom prefinjenošću i tehnologijom, kao što je na primjer linija DS Performance Line s prizvukom Gran Turismo koji od svog lansiranja dalje ima 12 posto svih prodanih primjeraka DS 3, DS 3 Cabrio, DS 4 i DS 5. Treba naglasiti da se je 63 posto fizičkih osoba odlučilo za kupovinu vozila DS s finansiranjem, od toga 40 posto s finansijskim najmom i otkupnom opcijom, a u 2015. godini je taj procent dostigao 20 posto.

Dodatne opipljive rezultate donose uspostavljanje specijalizirane prodajne mreže koja će početi u potpunosti da djeluje od 2018. godine, kao i uvođenje posebnih animacija DS u prodajnim salonima i lansiranje programa ONLY YOU koji klijentu pruža drugačija, prefinjena i avangardna iskustva.

“Lansiranje novih vozila DS 3 početkom godine predstavljalo je jednu od važnijih etapa strategije za izgradnju naše robne marke. Uz potpuno obnovljeni prodajni program uspjeli smo da među naše kupce privučemo pojedince koji s kupljenim vozilom žele izraziti svoju osobnost ili smisao za estetiku odnosno ispostaviti svoj statusni simbol ili društveni položaj. Dakle, kupce kojima osim kupljenog vozila DS treba pružiti i kvalitetne usluge i na taj način zadovoljiti njihova očekivanja. Zbog toga je 2016. godina bila od ključnog značaja za uspostavljanje specijalizirane mreže prodajnih mjesta DS Store i DS Salon, koja će u potpunosti početi djelovati od 2018. godine da bi mogla primiti naše nove modele. Važna je također zbog lansiranja programa privilegiranih i ekskluzivnih usluga Only You,” rekao je Amaury de Bourmont, direktor prodaje DS u Francuskoj.

DS Automobiles među prve četiri premium marke

Kao četvrta marka na tržištu premium automobila u Francuskoj, DS je u 2016. godini zabilježio 28.566 registriranih vozila. Prošle godine je DS Automobiles lansirao nova vozila DS 3 i DS 3 Cabrio i tako napravio još jedan važan korak u produktnoj strategiji robne marke. Uz spomenuto lansiranje je zapravo završio s redizajniranjem svih modela iz prodajnog programa koje je počelo sa modelom DS 5, čija je prodaja započeta u junu 2015. godine, a nastavljena sa vozilima DS 4 i DS 4 Crossback koji su došli na tržište nekoliko mjeseci kasnije.

S novim vozilima DS 3 i DS 3 Cabrio, koja su javnosti prvi put predstavljena u mjesecu martu prošle godine, marka je uspjela uvjeriti najviše kupaca budući da je bilo registriranih čak 15.639 primjeraka. Elegantni i povezivi Parižanin DS 3 nalazi se na vrhu ljestvice segmenta premium u kategoriji gradskih limuzina sa petoro vrata, jer je po broju prodanih primjeraka osvojio prvo mjesto. 71 posto prodanih modela opremljeno je benzinskim motorom, od toga čak 50 posto s motorom PureTech 110 koji je proglašen za motor 2016. godine. Ovu prestižnu nagradu osvojio je već drugu godinu zaredom.

Modeli DS 4 i DS 4 Crossback su sa 8.113 registriranih primjeraka postigli 2,2 posto rast u odnosu na 2015. godinu i zauzimaju četvrto mjesto u kategoriji limuzina sa petoro vrata segmenta C Premium. Jedan od glavnih razloga za takav rezultat je privlačna i elegantna silueta izvedbe DS 4 Crossback s kojom ovaj dvojni model realizira 27 % prodaje među kompaktnim premium limuzinama.

DS 5 kao paradni konj kolekcije modela DS dostigao je brojku od 4.329 registriranih vozila i svrstao se među tri najprodavanije premium limuzine segmenta D. Više od 70 posto je prodano s automatskim mjenjačem, a 84 posto sa dizelskim motorom. Najčešće, i to u 43 posto slučajeva, kupci se odlučuju za motor BlueHDi 180 i automatski mjenjač EAT6. Osim toga, treba napomenuti da je danas devet od deset prodanih vozila DS 5 opremljeno s navigacijskim sistemom DS Connect Nav nove generacije koji korisniku pruža usluge povezivanja u stvarnom vremenu i omogućuje mu upravljanje funkcija pomoću glasovnih komandi.

Rezultati 2016. godine dokazuju da je marka DS pronašla svoj položaj na automobilskom tržištu premium vozila u Francuskoj. Treba naglasiti da kupci veoma cijene posebno modele s najbogatijim nivoom opreme koji predstavljaju čak 76 posto prodanih primjeraka. Naravno, to ne uključuje kupce ekskluzivnih modela iz spomenutih serija, kao na primjer DS 3 Performance BRM Chronographes (10 primjeraka), DS 3 Givenchy LeMakeUp (500), DS 4 Opéra Blue (350) odnosno DS 4 Crossback Terre Rouge (200).

Kupci koji streme za ekskluzivnošću pokazali su oduševljenje za modele u duhu Gran Turismo iz linije DS PERFORMANCE Line. Elegantne i dinamične izvedbe ove linije, koja je dostupna od prošlog septembra za vozila DS 3, DS 3 Cabrio, DS 4 i DS 5, predstavljaju 12 posto prodanih primjeraka spomenutih modela.

Ne smijemo zaboraviti da je u 2016. godini čak 63 posto vozila DS prodano fizičkim osobama s opcijom financiranja, od toga čak 40 posto s financijskim najmom i otkupnom opcijom. Klijentima je ovakva formula veoma privlačna, jer osim mjesečne najamnine uključuje i razne usluge koje su dostupne za njihovo vozilo, kao na primjer financiranje, održavanje… U 2015. godini je financijski najam s otkupnom opcijom predstavljao 20 posto prodaje s financiranjem.

Mreža DS u fazi razvoja i uvođenje programa o iskustvima klijenata

Sa devet butik trgovina DS Store i 35 prodajnih salona DS Salon je zvanično počela izgradnja mreže DS. U naredne dvije godine marka će mrežu i dalje širiti kako bi do kraja 2018. godine već imala djelujuću specijaliziranu mrežu i skoro 190 prodajnih mjesta.

2016. godinu obilježilo je i uvođenje posebnih animacija DS unutar mreže koje uključuju:

– dane “DS doživljaja” kada marka poziva svoje klijente i potencijalne kupce na razgledavanje i testiranje novosti iz kolekcije DS. Takve dane su uveli modeli DS 3 i DS 3 Cabrio u martu kada su bili lansirani, a u junu je uslijedila izvedba DS 3 Givenchy LeMakeUp kada su širom Francuske bile organizirane brojne radionice šminkanja. U novembru su na danima “DS doživljaja” došli na red modeli DS Performance Line.

– privatne prodaje u okviru kojih mogu privilegirani ciljni izabranici iskoristiti ekskluzivne ponude. Prve “privatne prodaje DS” održane su 22., 23. i 24. septembra 2016.

– “DS 3 Performance Tour” koji je organiziran u oktobru i na kojem je 500 uzvanika doživjelo ekskluzivna iskustva za volanom vozila DS 3 Performance, dinamičke i potpuno posebne izvedbe modela DS 3. Organizirano je pet etapa na trkalištima u raznim mjestima u južnoj Francuskoj, u dolini Loare i Parizu, gdje je na raznim radionicama bilo moguće testirati potencijal ovog vozila koji je u svojoj kategoriji postao primjer drugima.

U posebne trenutke spada i prošlogodišnji salon automobila u Parizu na kojem je DS Automobiles lansirao svoj program “ONLY YOU, doživljaj DS” i time postavio temelje za drugačija, prefinjena i avangardna iskustva u vožnji. Program usluga i ekskluzivnih privilegija predstavlja jedan od stupova strategije marke. Namijenjen je svim klijentima koji su kod marke DS kupili svoj automobil ili uslugu za mobilnost. Trenutno je u pripremi više inicijativa koje će biti uvedene u 2017. godini, neke od njih su već pripremljene, kao na primjer “DS Assistance” i “Club DS Privilège“, dok su druge već uvedene:

– “DS, vama na uslugu“. Već nekoliko mjeseci može klijent pozvati na broj telefona 0969 32 1955 gdje su mu od ponedjeljka do subote između 8. i 22. sati na raspolaganju savjetnici za sva objašnjenja. Također može posjetiti internetsku stranicu http://dsautomobiles-fr-fr.custhelp.com/app/home i razgovarati sa predstavnicima marke putem interneta (Tchat) ili potražiti odgovor korištenjem pretraživača po najčešćim postavljenim pitanjima.

– “DS usluga Car Valet“. Klijentima je na raspolaganju usluga šofera odnosno osobnog dostavljača koji dođe po njihov automobil, odveze ga na redovni servisni pregled i vrati ga nazad. Usluga je od sada dostupna unutar regije Pariza u onim prodajnim mjestima kojima upravlja PSA Retail.

– “DS najam“. Kratkoročni najam vozila DS je dostupan u dva prodajna mjesta DS Store u Francuskoj, u Parizu i Perpignanu.

– “MyDS“. MyDS je nezamjenljiva mobilna aplikacija za sve kupce vozila DS, jer im omogućava povezivanje sa automobilom i vlastitom okolinom. Prati ih prije, tokom vožnje i nakon nje. Osmišljena je kao glavna ulazna točka u svijet marke. Dostupna je u Francuskoj od septembra 2016., a njena korisnost će se vremenom širiti na nove usluge.

Izgradnja mreže, uvođenje posebnih animacija DS i lansiranje programa “ONLY YOU, doživljaji DS” se naravno odvijaju istovremeno sa zapošljavanjem i obrazovanjem tima savjetnika DS unutar prodajnih mjesta DS Store i DS Salon. 2017. godina će biti od ključnog značaja za napredak na svim spomenutim područjima ako DS Automobiles želi ostati jedan od najvažnijih aktera francuskog automobilskog tržišta.

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here